Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Semak Senarai Harga Barangan Runcit

Posted by Ahsfantasy Ryu Sabtu, November 24 7 Buah Fikiran Pengunjung
Pasar Besar Siti Khadijah, Kelantan, Kota Bharu, Pasar
Baik, sekarang jom cerita tentang pasar. Sekarang ni banyak benda yang memerlukan kita untuk membuat kira-kira. Nak pergi pasar tu contohnya kita dah kena tahu duit bakal habis dalam lingkungan berapa. Kalau kakak-kakak atau emak-emal yang sudah biasa, memang jalan pasar pun boleh pejam mata. Tapi kalu buat yang baru nak biasa-biasakan diri macam saya ni, memang kena risik dan intai kiralah. Nanti kalau teka semberono pun dah macam tak beragak, orang kata tak layak nak kahwin pula kan?

Tengok gambar ni, rasa teruja nak ke Thailand. Nak jejak ke pasar terapung di sana. Pernah masuk haram ke sana tapi tu nanti kita cerita lain, yang pastinya belum sampai ke pasar terapung ni. Berbaik kepada tajuk asal, jomlah kita semak harga barangan runcit melalui http://runcit.com/. Khas untuk bakal suri yang jenis bukan pendapur macam saya.

P/s: Kena jaga dapur, mek. Kena. Nanti suami sayang.

7 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger