Header Ads

  • Latest Posts

    Daripadanya, Untukku...


    "aku pernah mengenali dirimu
    dan aku telah simpan kenangan itu di keabadian
    usah kau bimbang akan ketiadaanku dalam apa jua keadaanmu
    percayalah aku sentiasa di destinasimu...
    mungkin kehadiranku tidak diperlukan selalu
    hanya terkadang bila rasa rindu muncul
    aku juga tidak mampu untuk menyuarakan kasih 

    yang tidak mampu ku ungkapkan dengan tenang

    tapi hanya suatu rasa yang mungkin aku juga tidak tahu arahnya
    aku hanya seekor camar yang terbang tanpa persinggahan
    tapi mungkin akan ada tempat untukku nanti di hati sekeping hati yang usang..
    biarlahh ia berlalu dan menungguku
    akanku terbang mencarinya
    sampai suatu saat kupasti ia milikku...
    semoga yang maha Esa memartabatkan kasihnya untuk diriku yang lemah..."


    ~cerita semalam yang terungkap..
    pernah bermakna namun tiada apa..

    Tiada ulasan

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728