Header Ads

  • Latest Posts

    Sahabat Sejati

    Buat renunganku dan juga sahabat sekalian:-

    Apa yang kita alami demi teman terkadang penat dan menjengkelkan, tapi itulah yang membuat persahabatan mengukir nilaian yang indah.

    Persahabatan diwarnai dengan pelbagai pengalaman suka dan duka, dihibur, disakiti, diperhati, dikecewa, didengar, diabai, dibantu, ditolak, namun semua ini tidak pernah sengaja dilakukan atas tujuan kebencian dan pengkhianatan.

    Semua orang pasti mendambakan sahabat sejati, namun tidak semuanya berhasil memiliki. Banyak pula orang yang telah menikmati indahnya persahabatan, namun ada juga yang begitu hancur kerna dikhianati sahabat.

    • Ingatlah saat terakhir kali kamu berada dalam kesulitan. Siapa yang berada di samping kamu?
    • Siapa yang mengasihi kamu saat kamu merasa tidak pernah dicintai?
    • Siapa yang ingin bersama kamu saat kamu tak mampu memberikan apa-apa?
    MEREKALAH SAHABAT
    Hargai dan peliharalah selalu persahabatan yang tercipta. Dalam masa kejayaan, teman-teman mengenal kita. Dalam kesengsaraan, kita mengenal teman-teman kita. Lalu apa lagi yang harus disangsikan untuk seorang sahabat yang sejati?.

    Tiada ulasan

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728