Header Ads

  • Latest Posts

    SMKAM di Hati


    Suasana sepi menggilap hari, namun jangan biarkan sepi itu menghilangkan senyuman, sesungguhnya kamu tidak akan pernah keseorangan!

    Tiba-tiba saya rasa nak meluahkan rasa hampa. saat hujung tahun lepas saya bersama beberapa orang teman daripada SMKAM menggerakkan persatuan PERTIMA (Persatuan Tingkatan Lima) 2006 yang dah agak lama menyepi dengan menganjurkan program (Program Sejenak bersama Mahasiswa) untuk adik-adik junior di sekolah kami. program ini sepatutnya berlansung pada bulan Mei namun terpaksa ditangguhkan pada pertengahan Jun lalu. saya mengetuai muslimat manakala untuk muslimin dikepalai oleh Akh Amir Sufi (USIM).

    Terima kasih buat pihak pentadbir sekolah kerana memberi ruang kepada kami dan ucapan penghargaan yang tak terhingga untuk mama dan papa kaunselor (Pn. Aliza dan En. Ghazali) kerana banyak membantu. Syukran buat Hanif (UIA) kerana banyak menjadi perantara jawatankuasa dengan pihak sekolah. buat Hafiz (UTP) pula, terima kasih kerana banyak membantu dalam penyusunan mesyuarat. Buat Izyan (UKM), Fizah (UPSI), Adibah (UKM) dan Hidayah (UITM), uhibbuk!

    Setelah bertungkus lumus menyiapkan kertas kerja, urusan surat-menyurat, modul untuk fasilitator yang banyak dibantu oleh senior saya (Suriani MG), dan mengadakan beberapa sesi mesyuarat, saya pula tidak dapat menghadirkan diri pada hari yang ditetapkan. Institut saya adakan kuliah ganti untuk cuti perayaan. sangat terkilan! saya terlalu rindukan adik-adik SMKAM! saya kecewa terlepas peluang untuk kembali bersama mereka meski sejenak! banyak-banyak fikir kekecewaan ini mungkin akan membuatkan saya sakit mental! di sinilah kita patut ingat janji DIA, pasti ada ganjaran yang lain. jadi senyumlah wahai hati.

    Tidak lupa juga buat semua teman-teman yang menyertai dan menjayakan program ini, saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih, hanya Allah mampu membalas jasa murni kalian. sesungguhnya tanpa kalian, program tersebut hanyalah angan-angan. maafkan segala keterlanjuran kata dan laku saya sepanjang proses pelaksanaan program.

    2 ulasan:

    1. buat ahsfantasy24, semoga menghadapi hari hari dengan jiwa yang tabah, dan semoga riang selalu disamping tugas tugas harian.

      BalasPadam
    2. syukran ya ukhti.. uhibbuka fillah, innallahama'assobirin..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728