Header Ads

  • Latest Posts

    Kan Dah Cedera | Adat Bermain, Biasalah !

    Semasa main hoki suka-suka petang tadi punyalah gembira. Lagi-lagi bila pasukan kita mendahului pasukan lawan dengan gol 0-3. Tapi biasalah, masa main tu, bila lawan nampak kita seronok, dia mula agresif, main ikut sedap dia, peraturan pun letak tepi. Hayun kayu tak kira arah, padahnya ibu jari saya dilibas kayu dia. Mujur tak patah tak apa. Dua gelembung darah terbentuk, moga lepas ni baik-baik sahaja.

    "Kamu tidak akan pernah memiliki seorang teman, jika kamu mengharapkan seseorang tanpa kesalahan kerana semua manusia itu baik kalau kamu dapat melihat kebaikannya dan menyenangkan kalau kamu dapat melihat keunikannya. Tetapi semua manusia itu akan buruk dan membosankan kalau kamu tidak dapat melihat keduanya..."
    Bila dah terkena tu memang saya terpaksa minta diri, keluar daripada permainan. Nak cari ais. Sudahnya keputusan seri 3-3. Moga itu bisa buat hati pihak lawan tenteram.

    P/s: Ambillah kalau nak menang. Saya main nak enjoy sahaja.

    2 ulasan:

    1. biasa r awk......
      dlm permainan akan ada individu-individu yg akan bersikap sedemikian........
      huhuhuhuhuhuhuuhu......
      cuma kita sebagai guru perlu mengambil hal ini secara professional.........x kn r die wt mcm 2 kt kte....kte nk wt blik kt pe yg die wt kt kte?????
      klu awk bersikap sme mcm die.........perangai awk nie mcm bdk2 sekolah.........
      come on r ayu........
      skang nie usia kte dh meningkat dewasa........so fikiran pn kne r matang.....jgn bersikap seperti kebudak-budakkan lg........
      ok ayu......
      let the gone be by gone........
      huhuhuhuhuhu............

      BalasPadam
    2. wah maen hoki ke..
      nak join nak join..

      meh cni ak aja maen hoki..
      slalu je kne aja jr2 baru maen hoki
      kt uitmpp..

      nxt week ade frendly men hoki =)
      kt uitmt

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728