Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Seharusnya kamu atau sememangnya dia?

Posted by Ahsfantasy Ryu Sabtu, Oktober 31 9 Buah Fikiran Pengunjung
aku keliru tentang kamu...
tentang kamu yang sering mengucap cinta
sedang aku butuh kamu
kamu entah di mana

aku juga terfikirkan dia...
jauh sekali berdendang kasih
namun senantiasa di sisi
saat aku memerlukan 'kamu'

aku meniti percaya...
seharusnya kamu, atau semangnya dia?

9 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger