Header Ads

  • Latest Posts

    Aku dan... Angan-angan



    Tersebut kisah dahulu kala...nenek kebaya. sambil nyanyi terjumpa blog cik jaja violet. cik jaja mencuit hati saya, maka berminatlah saya untuk menjoinnya, dan jika saudara/saudari berminat, silalah klik gambar istimewa cik jaja di atas, harap maklum. jom sertai ramai-ramai!

    Saya memilih caption aku dan... ANGAN-ANGAN... Hmm kenapa saya pilih "Aku dan Angan-angan"? sebab time tu saya sedang berangan-angan nak ke tugu cinta!!! walau pada hakikatnya saya sedang berseminar di jerantut. Gambar tu adalah gabungan saya ketika di Terkam Resort, Jerantut bersama angan-angan saya untuk ke tugu cinta, maka untuk mengadaptasikan angan-angan itu saya telah mengedit gambar ketika di resort tersebut dengan mencantumkan gambar suasana di tugu cinta, NY!!  Sekian sahaja..

    lulus tak cik jaja??
    :Dengan penuh perasaan sertai contest cik jaja.

    ::Tugu Cinta, NY::


    ::Tekam Resort, Jerantut::

    10 ulasan:

    1. salam.....singgh

      angan-anagn pasti jadi kenyataan di suatu hari nanti..

      BalasPadam
    2. thanx skieyn..
      mngkin britness gmbar asl 2 2 tu cocok kot..huhu

      nazz:: adeh xley link eyh?..
      kte tlupe ltak daa link die tuu,
      t kte baiki,,=) thanx yew gtw..

      imheppie:: hehe bleh than la,
      tp yg xbest ny pmpuan mslim ny 5org jek,
      huhuhu 1st time join prgram pmpuan minor..

      anaklaut:: insyaallah,
      itu yg dihrapkan..=)

      BalasPadam
    3. ayu, tu farha nama die key?
      clsmate ore mase pre law dl la

      ehe

      BalasPadam
    4. la..ingatkan gambo luar negara sungguh yg dalam FB tu kan..rupanya edit..

      BalasPadam
    5. hehehe..xingat nk oyap ko yah..
      hmm die ambk law ctu gak dlu, hehe..
      junior are la jd tuu, msuk lwat sthun..=)

      wan, jgn trtipu lg ok..
      lam dnia kte sng jek tpdya,
      sek bek sy nie jjur,
      gtw tros tu gmbar plsu,hehe..=D

      BalasPadam
    6. oppsss...!
      thanx qaiyum..
      TEKAM RESORT..hehe..
      baiku suda~~ =D

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728