Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Di Mana Jawabnya Aku

Posted by Ahsfantasy Ryu Khamis, Disember 17 2 Buah Fikiran Pengunjung
 mungkin inilah cinta, namun sebenarnya aku tidak tahu..
mungkin inilah rindu, tapi sejujurnya aku tidak mengerti.. 
benarkah aku dalam kepayahan atau hakikatnya semua ini adalah kejahilan.. 
mungkin rentetan fajar seusai kubicarakan terbenamnya sang mentari
tatkala senja itu adalah jawabnya alam.. 
terima kasih pekatnya malam kerna melayangkan keinsafan.. 
namun fajar kini masih kelam sedang aku mendambakan sinar yang takkan tersirna.. 
di mana jawabnya aku??

2 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger