Header Ads

  • Latest Posts

    Di Mana Jawabnya Aku

     mungkin inilah cinta, namun sebenarnya aku tidak tahu..
    mungkin inilah rindu, tapi sejujurnya aku tidak mengerti.. 
    benarkah aku dalam kepayahan atau hakikatnya semua ini adalah kejahilan.. 
    mungkin rentetan fajar seusai kubicarakan terbenamnya sang mentari
    tatkala senja itu adalah jawabnya alam.. 
    terima kasih pekatnya malam kerna melayangkan keinsafan.. 
    namun fajar kini masih kelam sedang aku mendambakan sinar yang takkan tersirna.. 
    di mana jawabnya aku??

    2 ulasan:

    1. salam.. selamat menyambut tahun baru hijrah... lama x dgr kabo.. semoga ibadat thn ni lebih mantap dr sebelumnya..

      BalasPadam
    2. salam kmbali..thanxckgu cz ingt kte lg..hehe..

      insyaallah, rasulullah prnh btghu kn hijrah trbesar adlah hjrah dr dosa, sm2 kte bhjrah..=)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728