Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Saya Demam

Posted by Ahsfantasy Ryu Isnin, April 5 18 Buah Fikiran Pengunjung

Minggu yang kritikal dah berakhir. Bukan kerana apa-apa, cuma kerna kesihatan yang kurang mengizinkan. DEMAM saat banyak hal yang perlu saya selesaikan. Demam itu mungkin lebih ranum jika diatur bersama batuk dan selsema barangkali, inilah ujian yang saya terima. Alhamdulillah Dia masih menyayangiku.

Syukur kepada Ilahi kerna masih memberikan saya nikmat sihat ini. Tidak mahu saya coretkan selebarnya tentang demam itu, cuma di lembaran ini saya mengambil peluang untuk mengalungkan seinfiniti ucapan terima kasih buat:
  • Keluarga tercinta kerna tidak putus bertanya khabar dan menyuntik semangat agar diri ini kuat dan segera pulih;
  • Cieda kerna tak jemu dengan tuala basah dan baldi kecil untuk merendahkan suhu badan budak yang takut nak ke Hospital;
  • Tiqz, sebab dah banyak habiskan duit belikan saya sup, ubat-ubat, strepsils, dan air penyejuk.. terima kasih juga kepada pemandunya;
  • Kekwa sebab sampai mencederakan diri sendiri untuk masakkan saya bubur, (saya tak ada selera untuk menjamah makanan lain saat itu);
  • Shaba + Jee sebab bagi ubat lagi.. titud.. rakan-rakan yang lain, insan-insan yang menghubungi; bertanya khabar dan membakar semangat.
Terima kasih untuk semua. Jazakallahukaira.

18 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger