Header Ads

  • Latest Posts

    Sendirian Terkenang

    Sendirian begini membuatkan saya terkenangkan sesuatu, tertewaskah kamu, saat hidup saya diselubungi hiba, tika keputusan peperiksaan akhir semester saya yang jatuh tiba-tiba. segalanya tertakdir di semester pertama, saat saya merasakan keputusan itulah yang paling menyedihkan sepanjang berjuang demi sarjana.

    Benar janji Dia, saya bukanlah apa-apa kiranya tidak diuji dan Dia telah membuktikan keadilanNya. Saat kejatuhan saya ditertawa, dicerca, saya terpaksa terima walau pada mulanya hati ini amat terluka.

    Keputusan di semester tiga ini amat bermakna dan membawa rahmat lalu dipanjatkan kesyukuran pada Dia yang mengurnia, untuk saya hamba yang kerdil lagi hina, segalanya menguatkan cinta, ditakdirkan sesuatu itu bukan untuk sia-sia. Alhamdulillah.

    4 ulasan:

    1. lame xjnguk yew en. htam pteh..
      btw, thanx much! :)

      BalasPadam
    2. banyakkan bersabar....smg ramadhan kali ini menjadi milik kau dan milik aku...sama2 lah kita berharap....bila allah uji kita, bukan nya allah tak sayang tapi, kita lah buah hati yg paling allah sayang....sbb diuji saat orang lain alpa dan leka....(^_^)...kuatkan semangat....

      BalasPadam
    3. nice words from u, dear..
      thanx, barakallahufiq.. :)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728