Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

YDP, Ku Harapkan Kamu Cepat Sembuh... (2)

Posted by Ahsfantasy Ryu Jumaat, November 19 21 Buah Fikiran Pengunjung
Seyuman ini makin menyesakkan, perit. Semahunya aku mahu kamu cepat sembuh, sihat seperti selalu, dan kita bersama berjuang seperti di arena terdahulu. Tapi apakan dayaku, teman. Cerita yang Dia ilhamkan tak seperti yang kita dambakan, namun aku pasti Dia menyediakan sesuatu yang terbaik di sebalik semua ini.. Aku tidak pantas untuk memujuk air mata ini. Fiq, bangunlah!

Hebatnya ujian Dia. Ketika kamu ditahan di wad Hospital Kuala Lipis pertengahan September lalu, aku masih tenang, menganggapkan segalanya hanya demam yang memanjakan kamu. Hujung September menduga kamu yang mereka yang menyayangimu, kamu dimasukkan ke Hospital Temerloh, paru-paru kamu dijangkiti kuman, hati ini dilanda gusar.

ICU silih berganti, virus meyerang otak, kemudian kamu dipindahkan ke HKL. Derai air mata kian hebat.. dan kini aku diberitakan bahawa otak kamu telah rosak. Kenytaan itu membuatkan langkah ini longlai. Menurut doktor, biarpun umurmu panjang namun kamu takkan sembuh seperti dahulu. Hati ini tak setabah yang mereka sangka, duhai teman. Hingga kini aku takkan berputus harap, biar apapun yang dikatakan doktor, aku masih menunggu keajaiban. Allahuakbar...!

P/s: Sentiasa berdoa dari jauh demi kesihatan dan kesejahteraanmu teman.

21 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger