Header Ads

  • Latest Posts

    Lebih daripada 100 Blog Baru untuk Dilawati


    Lebih 24 jam saya melancarkan pencarian blogger baru untuk dimuatkan dalam page Geng Blogger Baru musim pertama di tahun 2011 ini, lebih seratus blogger telah menyertainya, ternyata mereka bersemangat dalam dunia blogger ni. Buat mereka yang tersenarai, jangan segan-segan, jangan malas-malas untuk untuk beramah mesra dan mengambil tahu update terbaru rakan-rakan seperjuangan anda di sana, rajin-rajinkan diri untuk blogwalking.

    Sama-sama menaikkan trafik blog masing-masing okay. Jom saling terjah di laman Geng Blogger Baru!!! Kepada blogger baru lain yang berminat untuk menyertainya, sila tunggu pencarian musim kedua bagi 2011, sebaba yang musim pertama ni dah tamat... Jangan lupa untuk berkunjung juga di laman bloglist blogger peramah musim pertama 2011. Pencarian blogger baru akan tamat selepat selesai mengumpul 300 blog baru.

    P/s: Maafkan saya teman kerana bercuti blogwalking seketika, banyak urusan yang harus diselesaikan sebelum bertolak ke tempat pengajian esok pagi. Selamat tahun baru buat semua, kullu 'aam wa antum bikhair..


    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728