Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Biar Saya Yang Kecewa

Posted by Ahsfantasy Ryu Selasa, Oktober 25 4 Buah Fikiran Pengunjung
Maafkan saya untuk suku dekad usia yang telah awak bazirkan untuk 'sayang' saya. Sekiranya 'pergi' itu mampu buat awak bahagia, biarlah saya yang kecewa.


P/s: Memang sakit bila terpaksa melepaskan kamu pergi. Tapi lagi sakit sekiranya menahan kamu pergi sedang aku tahu kamu benar-benar ingin pergi.

4 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger