Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Rasanya Lebih Baik Kalau Kau Hilang Tanpa AKu Sedar

Posted by Ahsfantasy Ryu Jumaat, Disember 16 22 Buah Fikiran Pengunjung
Betullah apa yang orang cakap, kita akan rasa kehadiran sesuatu bermakna apabila ia dah mula pergi. Tak kisahlah pergi sekelip mata atau beransur-ansur. Sakit kan bila kita mula kenal makna akan sesuatu saat kita sedar yang kita sudah kehilangannya? Memang sakitlah, kawan! 

Dua tiga hari lepas saya rasa macam duduk tanpa punggung. Macam mana? Duduk yang dirasakan serba tak kena. Sebab ahsfantasy24.com hilang; domain belum diperbaharui. Sedih. Sampaikan akaun Muka Buku pun saya hapus aktif. Entah, tak ada blog buat saya patah hati. Walhal kalau ada, bukan nak buat apa pun. 

Hari-hari renung siling, mata berkelip-kelip, pandangan kosong. Mula fikir kalau saya tak tahu yang blog saya hilang, taklah saya resah dan susah hati macam ni. Mula buat-buat sibuk dengan urusan sendiri, pantang orang ajak ke sana ke sini, mula sengih lebar walau gigi tak cukup satu. Tapi kan, pergi Majlis Perasminan Pra Pelancaran Tahun Melawat Kelantan 2011 di Renaisanse Hotel tu best! Nanti saya cerita kemudian. 

P/s: Cuba cakap siapa yang tak sakit hati bila blog dia hilang masa BE tengah hinggap?

22 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger