Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Rindu Itu Seksa? Ada Orang Tanya.

Posted by Ahsfantasy Ryu Ahad, Mac 4 20 Buah Fikiran Pengunjung
Mereka tanya, "apakah rindu itu sesuatu yang menyeksakan?" Dalam bercinta atau berkasih sayang, bila kita rasa rindu tapi kita tak boleh nak jumpa seseorang yang dirindui tu, memang seksa. Rasa macam nak tarik rambut, jerit kuat-kuat, terjun bangunan. Eh, itu melampau! Sabar sayang, rindu itu penguat sesebuah hubungan, jangan dijahanamkan dengan sesuatu yang gila, nanti menyesal.
Bila tiba hujung tu memang menggila-gilalah rindu. Rindu mak abah, rindu kawan-kawan. Bila dah ada suami nanti, tambah lagi satu kerinduan.*Gelak mengada-ngada. Tapi mood rindu tu terkakis sikit sebab ada program bersama pelajar UKM sampai pukul 6 petang semalam, agak sibuk. Bila tengok gambar adik-adik junior yang comel kat atas tu, rindu maktab la pula. Bahagia kan duduk maktab? Curi gambar Paen Bubu, minta halal baby. *Senyum comel.

P/s: Jom balik maktab kejap, bye!

20 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger