Header Ads

  • Latest Posts

    Contest 2: Kata-Kata Indah

    Bangun pagi tadi Sis Syira datang rumah ajak sertai contest. Kalau bab-bab kata, memang tak keberatanlah nak sertai. Ringkas, senang, tak perlu nak ambil masa panjang. Bila baca syarat penyertaan tu, was-was juga quote macam mana yang Sis Syira nak, tak tahu tema. Tapi hentam sahajalah. * Senyum. Kalau ada sesiapa yang nak sertai, klik sahaja gambar mawar di atas.

    Dakwah dengan kasih sayang; niat jangan menyimpang, pedoman jangan melayang. ♥

    Tak ada apa yang istimewa. Quote tu saya tulis semasa update status di Facebook saya semalam. Cuma; asal saya memaknakannya, saya suka. Oleh sebab saya suka layan short entry di blog Lying To Myself, jadi saya ajak penulisnya menyertai contest ni.

    P/s: Sis, terima kasih atas undangan.

    23 ulasan:

    1. walaupun pendek.tapi bermakna.

      BalasPadam
    2. sy tak reti bermadah-madah ni..
      agak-agak i lap u pun satu je ayat yang rasenye saya boleh bermadah..hehehehehhehe :)

      BalasPadam
    3. sy tak reti bermadah-madah ni..
      agak-agak i lap u pun satu je ayat yang rasenye saya boleh bermadah..hehehehehhehe :)

      BalasPadam
    4. a simple word can change yourlife...

      BalasPadam
    5. Kata indah luahan rasa. Puitisnya ayat manisnya perasaan. He2

      BalasPadam
    6. simple je kate2 tu
      tapi saya suke

      betulkan niat
      ikhlas kan hati :D

      BalasPadam
    7. all the best!

      p/s: indahnya kata.. ;)

      BalasPadam
    8. salam...

      tq joint,,,

      sedap dah tu...

      BalasPadam
    9. @Pecinta pink^^
      tk berapa nk gempak la syg ;p

      @sissyira
      salam kembali.. haish ngnjing ke kak?

      @Nong Andy
      alaaa.. jom la??

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728