Header Ads

  • Latest Posts

    Bantuan Khas Awal Persekolahan RM 100 | 2013

    Dalam urusan kerja yang selalu buat kita rasa berkejaran, jangan pernah abaikan ingatan terhadap Tuhan. Maaf buat pertama-tamanya. Masa untuk bertenggek di blog sendiri mahupun rakan-rakan amat terhad. Banyak perkara perlu diusaikan. Terbarunya urusan penyerahan wang bantuan persekolahan RM100 yang telah dilaksanakan pada 23 Januari lalu. Mujur keesokannya cuti, dapat juga bersantai. Dapatlah jenguk blog rakan-rakan.

    Bantuan Khas Awal Persekolahan RM 100 merupakan hadiah buat setiap murid tahun satu sehingga tingkatan 5 seperti yang telah dijanjikan oleh Pendana Menteri Malaysia.

    Zaman sekarang, memang sangat memerlukan "hitam putih" dalam segala urusan yang melibatkan kerajaan, lebih-lebih lagi dalam urusan yang melibatkan kewangan. Bertugas sebagai AJK pendaftaran dan pembahagian kupon, tidaklah memenatkan, cuma memerlukan sumbangan kudrat dan masa. Alhamdulillah, segalanya selesai.

    P/s: Perbanyakkan selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

    4 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728