Header Ads

  • Latest Posts

    Dapatkan Domain .My Secara Percuma 2013!

    Asia Host berbesar hati ingin memaklumkan bahawa pihak mereka telah menerima lanjutan dari progam yang kami laksanakan sebelum ini sebanyak 1500 kuota domain yang berakhir dengan .my. kali ini mereka akan memberikan lagi 2000 kuota secara percuma kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.

    Kepada sesiapa yang belum tahu, domain .my dijual dipasaran dengan harga RM120.00 dan dalam progam yang dianjurkan oleh 1MYID ini, anda akan dapatkan domain ini secara percuma dan hanya perlu membayar yuran tahunan pada tahun ke-2 serta tahun seterusnya RM20.00 sahaja.

    Maklumat Penting: domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 – 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma.

    Langkah-Langkah:

    1. Daftar di AsiaHost.
    2. Klik 'Domain Names' > 'Register Domain'
    3. Tempahlah domain impian anda secara percuma !
    4. Sila gunakan promotion code "belia"

    Anda boleh menggunakan fasiliti kotak carian domain idaman anda:
    Domain:

    7 ulasan:

    1. sy dah pohon tp application masih pending. rasanya dlm 48 jam baru dia hantar DNS dll utk setup domain dotmy ni...kali ini susah la sikit sbb kena buat manual..masa tukar kpd dotcom dulu google buat secara automatik. huhuhuhuhu

      BalasPadam
    2. @daddy Zuki .. senang je nak tukar. boleh usha sini :
      http://www.cikgujazlan.my/2013/01/tutorial-tukar-domain-my-dari-blogspot.html

      http://www.cikgujazlan.my/2013/01/domain-my-percuma.html

      BalasPadam
    3. Bahagian Your Details tu kene isi semua ker Cikgu Ayu?

      BalasPadam
    4. akak,ade lagi tak promotion code,promotion code akak tu dah expired

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728