Header Ads

  • Latest Posts

    Beli Jersi Pasukan Bola Sepak Kelantan 2013 | TRW

    Seperti yang dah dirancang, hari ni meronda-ronda jajahan Kota Bharu dan Bachok. Isi kelapangan yang ada, beberapa bulan nanti barang kali dah berjauhan dengan teman-teman rapat di kampung. Makan-makan isi perut di kafetaria D' Klassik White Coffee Kubang Kerian, singgah kejap di Wisma Haminah, jenguk baju The Red Warriors (TRW) musim 2012 sebelum meneruskan sesi lepak di Pantai Irama, Bachok.


    Tak adalah nak beli sangat tapi bila kawan dah menggelupur nak singgah tu, terus nak cari jersi warna putih atau hitam hajatnya, tapi nasib tak menyebelahi bila di kedai tu cuma ada stok warna merah, RM89.90. Boleh datang lagi minggu hadapan, kata pekedai tu. Banyak sangat cap penajanya tapi saya tak kisah, tetap boleh senyum. Bagi yang  berminat nak dapatkan jersi ni, boleh dapatkan di:

    Pejabat Warriors.com
    2723 B, Wisma Haminah,
    Jalan Wakaf Stan, 16150,
    Kubang Kerian, Kelantan. Malaysia.
    http://warriors.com.my/

    P/s: Jersi 2013 untuk kebanyakan pasukan nampak menarik, selamat maju jaya buat semua.
    Kredit Gambar:  AStwentytwo

    8 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728