Header Ads

  • Latest Posts

    Ahsfantasy24.Com Bertukar Kepada CikguAyu.My

    Telah banyak benda yang terperangkap dalam fantasi dan kini masanya untuk mulai serius dan berpijak lebih kepada realiti. Nak tukar semuanya tentang ahsfantasy24 itu sememangnya perlukan masa. Ubah mentaliti, perbaiki diri, tingkatkan amal dan teruskan berjalan. 

    Oleh sebab saya rasakan bahawa blog saya banyak mendapat perhatian daripada penduduk Malaysia, saya mengambil keputusan untuk gunakan domain .My untuk mengorat pasaran Google Malaysia. Elok sangatlah bila Cik Innanie promosikan domain percuma.

    12 April 2009 saya mula tembusi maya, 13 Disember 2010 saya mula guna domain Ahsfantasy24.Com dan hari ini, 14 Februari saya mula menggunakan domain CikguAyu.My.

    Salam hormat dan terima kasih buat semua teman yang telah banyak membantu dan menyokong. Mulakan semula dengan PR0. Kalau ada yang sudi war-warkan perpindahan ini, besar tapak tangan nyiru saya tadahkan. :)

    P/s: Mula bertatih. Tapi ni tengah fikir nak cari domain lain. * Ketawa.
    Kredit gambar: Aoao2

    12 ulasan:

    1. Tahniah Sis dah tukar kepada CikguAyu.My :-)

      BalasPadam
    2. tahniah..apa2 pun semoa berjaya dan semakin bersemangat untuk berblog

      BalasPadam
    3. @KY Terima kasih KY atas sokongan :)

      BalasPadam
    4. Wah, wah, semakin maju nampak. Sebelum ni saya ada dengar tentang berblog untuk menjana pendapatan. Tapi saya tak tahupun macam mana. Huhuhu

      BalasPadam
    5. tahniah, semoga blog cikgu makin mantap !

      BalasPadam
    6. salam,

      hebat nya bila blog mendapat perhatian di seluruh dunia..mahu juga.. he ;)

      selamat menggunakan domain baru ni.

      BalasPadam
    7. dah pakai dot.my sokong Malaysia hihi....

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728