Header Ads

  • Latest Posts

    Ya Rabb, Hinanya Aku !


    Ya Rabb, aku tak mengharapkan yang terbaik untuk tiap yang berlaku andai itu bukan redha-Mu. Aku Cuma ingin bahagia. Dalam diduga, aku redha hatta bertimpa walau berganda. Hinanya aku saat rebah luka berdarah, baru kucari arah bergantung sembah. Jangan biar air mata ini menitis kerana timbunan ujian-Mu sedang ia mengarca jiwa membentuk rasa. Jangan biar air mata ini menitis kerana sakit dunia yang meleka jiwa menyiksa atma. Biarkan ia menitis kerana seulas rasa seorang hamba yang berdosa.

    2 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728