Header Ads

  • Latest Posts

    Baru Ku Mengerti Apa Itu Benci Dan Peduli

    Baru aku mengerti apa itu yang dinamakan 'B.E.N.C.I'
    dan baru aku tahu apa itu yang dikatakan 'P.E.D.U.L.I'

    Waktu dan ketika ini mengharuskan aku melakukan sesuatu, agar bisa ku lepaskan semua. Namun inilah aku, terlalu pengecut untuk meludah! bimbang jika ada suatu ketika, ku jilat ia kembali, JIJIK! inilah aku, yang sama sekali punya beda daripada kamu.

    ku tak termaklumi kata hatimu, namun inilah aku! terlalu inginkan kemaafan dan kesyukuran! mendambakan di jiwaku adanya kata maaf dan syukur kerna aku tersangatlah yakin andai hanya itu yang mampu membuatkan nuraniku tersenyum riang.

    Nasihat daripada Dr. Rozieta Shaari:"Jika mahukan hidup menjadi bermakna, lihatlah kembali ke dalam hati adakah tersimpan dendam kesumat terhadapnya? Lepaskan ia, tidak perlu kemelut dendam ini menjelma di dalam hidup anda."

    2 ulasan:

    1. waalaikumussalam...
      sempena entri kat atas, saje je nak datang menyampuk kat sini.. hehehe...

      sesungguhnya dendam tu akan membuatkan hidup kita tak tenteram..

      hehehe...

      BalasPadam
    2. yewp..
      dendam tu mnyakitkan..
      huhuhuhu~

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728