Header Ads

  • Latest Posts

    PBS | SK Seri Ketereh


    Inilah saat yang saya seringkali tertunggu-tunggu setiap kali melangkah ke semester baru! PBS. PBS merupakan akronim bagi Pengalaman Berasaskan Sekolah. kelolaan Encik Ahmad Salim Hambiah, yang akan berlangsung pada 16 hingga 21 Ogos 2009.

    Utamanya saya paling suka PBS sebab dalam perjalanan pelaksanaannya, ana boleh menetap di rumah bersama keluarga, hehe.. semestinya pengalaman di sekolah itu yang disasarkan di samping menyiapkan tugasan yang diberikan oleh pensyarah.

    Semester pertama membawa saya melangkah ke Sekolah Kebangsaan Kubang Kerian (3), yang dikategorikan dalam kelompok sekolah bandar. kali ini saya terpanggil pula untuk menjalani PBS di SK Seri Ketereh, menimba pengalaman bergelar warga pendidik di kawasan pinggir bandar pula! masa perjalanan ke sana dari rumah saya sekarang kira-kira 40 minit! Ketereh merupakan pekan tempat tinggal saya sebelum berpindah ke Kubang Kerian. Untuk masa akan datang, mungkin saya akan cuba merasai suasana sekolah di kawasan luar bandar atau pedalaman pula, mungkin!

    Apa yang amat menggembirakan saya, jurulatih (jurulatih bola jaring pada tahun 2000 dan 2001) yang paling saya sayang, Puan Mastura Mohamed sedang berkhidmat di sana. hampir 5 tahun saya tidak bersua muka dengan beliau, pastinya menggamit kerinduan! tak sabar rasanya untuk menunggu!

    4 ulasan:

    1. PBS... Oh... Bila la nak praktikum pastu kerja pastu..... hehehehe... :)

      BalasPadam
    2. pastue apew ayisy???

      tw la die da kmpul duit byak2..
      =P

      lalalalaaa~

      BalasPadam
    3. pastu tangkap anak dara org buat isteri. wuuuhuuuuhuhu... :)

      BalasPadam
    4. haha..iyew la tue cik abg oit.. xsabo2 yep?.. =P

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728