Header Ads

  • Latest Posts

    Jiwa yang Tak Mengerti


    Khabarnya aku ini insan yang tak mengerti, biar selautan kuhulurkan, biar bergunung ku korbankan, namun padanya aku tetap sama; Seorang insan yang tak pernah mengerti. Mungkin benar aku ini jiwa yang tak mengerti, aku tak mengerti tentang apa lagi yang ia mahu daripada aku yang seringkali terdiam sepi memikirkan tentang dia. Aku tak mengerti bagaimana harus aku menemaninya seperti yang dituntut sedang ia sentiasa bersama yang lain; Leka bersama yang lain. Aku jua tak pernah mengerti aku ini apa padanya, aku harus bagaimana, aku benar-benar tak mengerti.

    6 ulasan:

    1. pengertian itu takkan jumpa selagi kita tidak fahami...

      BalasPadam
    2. bagaimana nk fham klw smmgny xde pngrtian?.. ^^,

      BalasPadam
    3. pengertian itu ada jika mencari tp pengertian tidak semanis apa yang kita pernah lalui mungkin pengertian itu dapat memberi erti kepada kita

      BalasPadam
    4. trkdg..
      mncri pngertian tu,
      xspt yg diimaginasi.. :-)

      BalasPadam
    5. stiasi yg mnyesakkan,
      ad kala terlalu mnyedihkan..
      hmm..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728