Header Ads

  • Latest Posts

    Saya Menyelinap Masuk!


    Assalamualaikum. Masuk bukan untuk menyiasat, tapi mengintai ruang dan menghirup rindu! bila mana tingkap kecintaan ini tertutup, kali ini ia terbuka untuk seisi yang menonton.

    Saya agak hairan, di mana terluangnya masa sehingga jarang melakar tarian pena di sini, maafkan saya untuk itu, namun hati-hati kalian telah memanggil saya kembali pulang daripada sibuk bermain-main di luar sana! terima kasih. kini saya kembali.

    Ketandusan idea, mungkin tu juga adalah penyebab jari ini senantiasa kaku, tapi dalam detik ini otak saya sedang ligat berputar, mencari idea yang sesuai.

    Sememangnya saya tak punya idea di waktu ini! mungkin lebih tertarik pada perisian Adobe Photoshop.

    Biar saya jadi mak nenek buat seketika, membebel tentang blog saya sendiri.. terima kasih kepada sahabat saya, Syukjohor atas informasi kelajuan blog. Ya, saya sedang berusaha meminimumkannya. Tolong-tolong untuk saya yang tidak arif ya?

    Saya cuba untuk membuat "Read More" pada posting, namun kepeningan menjelma saat kod yang perlu dicari tak ditemui, saya sedih!

    Header! Sebelum terlupa, dalam masa yang sama, saya sedang mencari sesuatu yang sesuai untuk dijadikan header.


    P/s: Gadis dalam gambar; itu kesayangan saya!


    12 ulasan:

    1. Salam..
      Teringin gak nk belajar si adobe tu tp tak terbelajar lagi...boleh tolong ajarkan?

      BalasPadam
    2. salam kmbali..
      hehe, kte pown maen hntam jek sis..
      gne kaedah cube jaya, pnah try adobe?
      klw da ad asas, mngkin lbey sng nk xplore, heh..

      BalasPadam
    3. uhuk3...
      tersedak2...manekah layak diri ni disebutkan dlm entry..
      i know nothing..

      BalasPadam
    4. adobe agak susah..kena banyak xplore..tp bila dah ok memang best gune..hehe...gudluck

      BalasPadam
    5. huk3!
      ek eleh syuk..wt2 xreti lak..
      tlom2 sy tw! =D

      BalasPadam
    6. en eD:
      mkasih..t tlong bg tnjuk ajr ley x?..
      lg2 sal tone wrne, sngguh xpham..huhu

      BalasPadam
    7. Nampak kemas dan lebih mesra pengguna template ini..lawo macam tuan dia..hik ! hik !..

      BalasPadam
    8. er..hehehe..mkasih abg rlevan..
      tuan die nie srabai jek..hehe

      BalasPadam
    9. salam,
      aha baru nie leh masuk..barangkali sudah kempis isi nya..hihihi
      Apa2 pun, teruskan menulis walaupun hanya sekelumit coretan yg memberi faedah kpd semua sahabat2..
      sekian, ketemu lagi..

      sham_arma

      BalasPadam
    10. salam kmbali..
      tQ tu abg bad..

      hehe abeh kempis dbikin utk kalian!
      =)

      insyaallah,
      teruskan melakar cerita..

      ahsfantasy24

      BalasPadam
    11. kalau nak buat read more ariey boleh tlg buatkan download template yg ahsfantasy24 pakai sekarang nanti hantar dkt ariey DKT SINI!! dah siap ariey ckp..kalau nak la FREE of charge

      BalasPadam
    12. thanX arie!! mmg sy ngat
      tnggu2..nnt ayu antarkn code html ayu..
      thanx sgt2 tWW!!=D

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728