Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Kenapa Saya Single?

Posted by Ahsfantasy Ryu Jumaat, Mac 19 22 Buah Fikiran Pengunjung

Semalam.
Ada orang tanya saya, kenapa saya masih single?

Rasanya saya tak terlalu tua untuk memilih jalan untuk single buat sedetik dua ini. Tidak pelik, bukan?

"Saya takut untuk terlalu mengambil berat. Saya takut untuk terlalu menyukai. Saya takut untuk terlalu menyayangi. Saya takut untuk terlalu mencintai. Saya takut untuk terlalu merindui, dan apa yang lebih menakutkan saya adalah 'kehilangan' saat saya telah mampu membuang ketakutan yang lain"

Saya tak tahu nak bagi jawapan apa kepada mereka yang bertanya. Inkuiri mereka sangat tinggi mungkin. Biarlah orang nak kata saya apa, yang penting saya tahu apa yang datang dan pergi dalam hidup saya.

..♀♂ diciptanya setiap segala sesuatu itu berpasang-pasangan ♥♥...

P/s: Ku yakin pada janji Tuhanku.

22 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger