Header Ads

  • Latest Posts

    Kenapa Saya Single?


    Semalam.
    Ada orang tanya saya, kenapa saya masih single?

    Rasanya saya tak terlalu tua untuk memilih jalan untuk single buat sedetik dua ini. Tidak pelik, bukan?

    "Saya takut untuk terlalu mengambil berat. Saya takut untuk terlalu menyukai. Saya takut untuk terlalu menyayangi. Saya takut untuk terlalu mencintai. Saya takut untuk terlalu merindui, dan apa yang lebih menakutkan saya adalah 'kehilangan' saat saya telah mampu membuang ketakutan yang lain"

    Saya tak tahu nak bagi jawapan apa kepada mereka yang bertanya. Inkuiri mereka sangat tinggi mungkin. Biarlah orang nak kata saya apa, yang penting saya tahu apa yang datang dan pergi dalam hidup saya.

    ..♀♂ diciptanya setiap segala sesuatu itu berpasang-pasangan ♥♥...

    P/s: Ku yakin pada janji Tuhanku.

    22 ulasan:

    1. Harap jangan single terlalu lama lama..hik hik!

      BalasPadam
    2. hehe..
      klw ad yg bkenan d hti,
      kompem xsngle lame..
      =)doakan ktemu ya..hik3!

      BalasPadam
    3. siapakah jejaka yang bertuah ek ^____^

      BalasPadam
    4. terus percaya :) jangan sampai tak percaya lagi sudah

      BalasPadam
    5. mujahid_cinta:
      err..huhu je kew? tkot cean
      je kt jjaka tu ley gurl byak
      songeh gni, hehe..

      naz:
      hhuhu..
      kte mngkin trtpu klw trllu mdah mmprcyai,
      tp hdup ckup trsksa klw xckup kpecyaan..
      =)

      BalasPadam
    6. wan:
      err.. nape tu?
      nk strepsils??
      hehe..=P

      BalasPadam
    7. ek songeh cm ne 2 hmmm agak2 la apa ciri2 jejaka impian cikgu???

      BalasPadam
    8. salam..still single ke..xpe mieran ada..ha3..mieran single and available..haahahah..gurau2 je.

      BalasPadam
    9. mieran:
      salam kmbali..
      mieran sngle??
      iyew la sgt sngle =P
      hehe..

      BalasPadam
    10. mujahid cinta:
      hehe byak songeh la..
      huhu.. trima s'adany,
      tp biarlah ssorang yg
      bleh mmbmbg kte ke arah Dia..
      ;)

      BalasPadam
    11. apabila membicarakan 'hal ini' perlu dan WAJIB dirujuk pd yang dilangit..supaya dibumi mendapat petunjuk..mudah-mudahan pengakhiran dan pertemuan terbaik buat kita semua..

      manusia yang lemah, langsung tak tau..kadangkala, perkara yang tak disangka-sangka tu berlaku..

      wallahualam..

      Syuk doakan terbaik buat ayu..dan diri saya sendiri jua..:)

      BalasPadam
    12. syukran ya akhi..=)

      yep.. Dia maha mngetahui tiap ssuatu yg tcpta,
      mski sklumit rasa walaw zarah
      d lubuk hati atau tman berbunga warna =)

      ku doakan yg trbaik untkmu jua..

      BalasPadam
    13. semoga semuanya baik-baik aja....:)

      BalasPadam
    14. insyaallah,
      kudoakan untukmu jua..

      :)

      BalasPadam
    15. Better single dulu kn sebab mungkin belum tba masanya!!

      sye pun ingat janji tuhan!

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728