Header Ads

  • Latest Posts

    Langit Ungu; Saya Sakit


    1. Sukar menerima. Seawalnya saya pesan tolong jangan dekati, bimbang kan menyakiti. Kerna saya tahu, sukarnya saya untuk difahami; tapi awak kata tak mengapa! 
    2. Saya tak terlalu kejam untuk membuang tanpa menilai kerna saya tahu untuk apa awak hadir, saya cuba beri awak ruang tuk mengenali saya, tapi saya dah lakukan perkara yang sia-sia! 
    3. Terkadang saya ceria, saya gembira, saya bahagia. Tapi banyak masa saya gelisah, tak tenang, bimbang kan berulang kesilapan. Dan sekarang awak dah buktikan yang ini juga adalah kesilapan! 
    4. Awak meminta saat saya tiada. saya cuba mencuri masa, mengintai ruang, mendekat jiwa. Sayangnya saat saya di situ, awak entah di mana! 
    5. Seharusnya saya tak dihalang bersaudara dengan semua, tapi semua tu buat awak derita. Hey, saya bukan patung tak bernyawa! 
    6. Awak marah saya, banyak ketika saya boleh terima, mungkin sebab awak sayang saya. Tapi terkadang saya terluka, maaf saya tak dapat terima, memang  saya degil! 
    7. Di mata awak semuanya salah saya, ya saya terima, saya tak sempurna! 

    P/s: Pergi sahaja jika hanya itu jalan terakhir yang kau ada.

    2 ulasan:

    1. salam hmmmm cm sama ja tp kan cinta 2 perlu gaduh gak agar ikatan semakin erat... cikgu tak p sure heboh?

      BalasPadam
    2. salam..
      hehe, lom bcinta ag la =P
      xg pn, kt phang skrang,
      ngat nk blik KB tp ad
      nk g pesta bku pwtc sbtu nie, huhu

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728