Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Meninggalkan Kursus Kepimpinan Pelajar

Posted by Ahsfantasy Ryu Sabtu, Mei 8 5 Buah Fikiran Pengunjung

4 hari yang lalu, hidup saya dihujani rasa bersalah... Apa yang agak melampau saya buat adalah meninggalkan Kursus Kepimpinan Pelajar yang dikendalikan oleh sahabat-sahabat JPP termasuk saya sendiri di Temerloh untuk ke Kuantan; menghadiri Kursus 'O' Level di Pusat Ekuistrian Sekolah-Sekolah Negeri Pahang.

Bila tarikh kedua-dua kursus ini masih dalam teka-teki, saya mulai gusar; bimbang jika kedua-duanya berlangsung serentak. Namun segalanya nyata, kursus ini berdiri pada tarikh yang sama, maka saya harus memilih.

Mujur jua bidang tugas yang saya galas dalam jawatankuasa kerja Kursus Kepimpinan tersebut mampu dilakukan tanpa adanya saya di sana. Alhamdulillah tugasan membuat brosur dan tag kursus dipermudahkan olehNya. Berat hati jua untuk bertindak menarik diri begitu namun saya melihat ada sesuatu dalam Kursus 'O' Level tersebut, jua bukan bermakna saya menyangkal kepentingan Kursus Kepimpinan Pelajar tersebut. maafkan jika ada yang terasa di hati, namun bukan niat saya untuk menyakiti.

5 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger