Header Ads

  • Latest Posts

    Meninggalkan Kursus Kepimpinan Pelajar


    4 hari yang lalu, hidup saya dihujani rasa bersalah... Apa yang agak melampau saya buat adalah meninggalkan Kursus Kepimpinan Pelajar yang dikendalikan oleh sahabat-sahabat JPP termasuk saya sendiri di Temerloh untuk ke Kuantan; menghadiri Kursus 'O' Level di Pusat Ekuistrian Sekolah-Sekolah Negeri Pahang.

    Bila tarikh kedua-dua kursus ini masih dalam teka-teki, saya mulai gusar; bimbang jika kedua-duanya berlangsung serentak. Namun segalanya nyata, kursus ini berdiri pada tarikh yang sama, maka saya harus memilih.

    Mujur jua bidang tugas yang saya galas dalam jawatankuasa kerja Kursus Kepimpinan tersebut mampu dilakukan tanpa adanya saya di sana. Alhamdulillah tugasan membuat brosur dan tag kursus dipermudahkan olehNya. Berat hati jua untuk bertindak menarik diri begitu namun saya melihat ada sesuatu dalam Kursus 'O' Level tersebut, jua bukan bermakna saya menyangkal kepentingan Kursus Kepimpinan Pelajar tersebut. maafkan jika ada yang terasa di hati, namun bukan niat saya untuk menyakiti.

    5 ulasan:

    1. kenapa?mengapa?bagaimanakah ini boleh terjadi pada dirimu?huhu just ikut kata hati :)

      BalasPadam
    2. cik dandelion:
      huhu nga tw ngapin ni suma brlaku..huk3!

      hrap2 tu yg trbaek sis=))
      thanx dear!

      BalasPadam
    3. apa jua yg dilakukan..semoga ia yg terbaik utk ahsfantasy24

      BalasPadam
    4. apabila ada 2 perkara baik dtg dalam masa yg sama, pilihlah yg terbaik dimasa itu...:)

      BalasPadam
    5. naz:
      insyaallah..
      moga2 itu yg pling mnyengkan=)

      syuk:
      sukar..tp gerak hati hrus mmilih.
      hrap2nye itu yg trbaikk..hhu ;-)

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728