Header Ads

  • Latest Posts

    Rahsia di Depan Mata

    Bukan rantaian bersiri, namun rasa itu kembali lagi, berlegar-legar terusan menari. jika jalan itu sentiasa bertaburan duri, mampukah aku untuk sentiasa cuba berdiri? biarpun serasanya aku harus tega menghalusi, namun rebah itu menghantui diri, perit sakit sendiri yang harus dilalui...

    Terang dalam gelita, bukan seperti yang terbiasa. Dalam menyulam cinta, rupanya ada cerita. Mengapa aku ini tidak diberita? Hm.. barangkali kamu lebih bahagia melihat aku berduka daripada sengketa seketika... atau mungkin jua kamu nantikan saat mereka berkata, lantas membuatkan aku lebih terluka... atau bagaimana?

    Bisikkanlah satu kata, moga aku bersedia saat mereka bercanda mengundang tawa. mengapa mesti seolah-olah rahsia dan tiada apa, sedangkan ia nyata di depan di mata?!

    4 ulasan:

    1. wah..kate2 dri hati ke??huuh

      BalasPadam
    2. uhu...
      ntah diba, tertari dek pena..
      (:

      BalasPadam
    3. ak pon suke tido wif bntl bnyk2.=Drs safe je.

      BalasPadam
    4. oit..
      nie coment trsasar neh, bub2 tdow tu d post yg kt ats (:
      btw, tdow cam tu mmg best ya!!

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728