Header Ads

  • Latest Posts

    Followers, Mohon Maafkan Saya Ya?

    Kalau kamu follow orang then orang tu buat tak tahu, tak jenguk kamu balik, tak folow kamu balik even kamu kawan dia di alam nyata, kamu tak terasa hati? Lainlah kalau blog yang kamu follow tu blog artis atau orang-orang popular yang punyai ribuan atau jutaan follower sampai dia tak berkesempatan nak jenguk kamu balik sebab kekangan ruang waktu. Tak pun kalau blog kamu sendiri tu adalah blog porno yang menyimpang, of course la blog kamu tu orang tak nak follow atau jenguk. Huh!

    Ataupun kalau kamu menjerit sampai terkeluar anak tekak kat shoutmix @ cbox orang tu then orang tu buat tak tahu, menyombong dengan kamu, tak reti-reti nak beramah mesra macam la dia tu hebat sangat, kamu tak rasa geram? menyampah? Err tapi pastikan kamu tinggalkan link di shoutmix atau cbox blog berkenaan dan jeritan kamu tu tak menyentuh mana-mana sensitiviti ya, hehe..
    Hadui agak panjang intro, tapi tujuan post ni yang sebenar adalah; saya ingin memohon maaf kepada pengikut atau pengunjung blog ni kalau saya mengambil masa yang lama untuk membuat kunjungan balas atau kurang aktif untuk meninggalkan komen. Seperti penuntut institusi yang lain, saya kini sedang bercuti di kampung sehingga 3 Januari 2011. Bilik tempat saya bertapa sekarang tidak dapat menerima liputan Celcom 3G dan keadaan ini menyukarkan saya untuk bergiat aktif, apatah lagi ke laman yang mengambil masa loading yang lama. Mohon maaf sekali lagi..

    P/s : Saya sayang kamu semua! ^^,

    2 ulasan:

    1. paham doh... hik3! blog kamu ttap best...

      BalasPadam
    2. >> Diya Edhayaa:

      hee.. thanx bb!
      xdekla, blog byak krut jep nei.

      blog kmu ag best!!
      ^^,

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728