Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Sate Belalang dan Sate Biji Getah di Kajang

Posted by Ahsfantasy Ryu Selasa, November 30 27 Buah Fikiran Pengunjung
Sate belalang dan sate biji getah, pernah dengar tak? Bagi mereka yang sudah biasa dengar, memang biasalah bagi mereka. Bagi yang belum pernah dengar, jangan pula tak percaya. Kalau tak percaya, silalah berkunjung ke Karnival 1001 Rasa Sate Kajang dan lihat serta rasa sendiri kewujudannya.

Sebelum saya terlupa, ingin saya maklumkan bahawa gambar diatas adalah hiasan semata-mata yang saya temui di kedai En. Google. Saya cuma nak bayangkan belalang yang dibuat sate, jadi mana-mana blogger yang dapat peluang ke sana, jangan lupa kongsi cerita, saya menunggu...

Karnival yang diadakan di stadium Kajang tu menghimpunkan 123 jenis sate, termasuklah sate biji nangka, sate biji getah dan sate belalang yang saya nyatakan tadi hasil kerjasama 10 pengusaha utama. Punya kelapangan dan kesempatan silalah berkunjung pada 4 dan 5 Disember ini.

P/s : Waktu di zaman kanak-kanak ribena dulu suka tangkap belalang, buat umpan pancing ikan puyu! hehe..



27 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger