Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Ada Apa dengan blog Cik Epal?

Posted by Ahsfantasy Ryu Jumaat, Disember 24 19 Buah Fikiran Pengunjung

Berduyun-duyun orang suka meronda di blog Cik Epal termasuklah saya. Kenapa? Sekarang tolong jawab sikit ada apa dengan blog Cik Epal? Kalau dah terjejak di blog Cik Epal, jangan jawab tak tahu, nanti saya lempang laju-laju.

Dalam banyak-banyak entry Cik Epal ni, saya paling suka bab dia cerita tentang isu semasa, lagi suka bila sembang tentang Nuffnang. Siapa tak kenal Nuffnang ni, sila tanya Pakcik Google. Kenapa saya suka baca entry Nuffnang Cik Epal? Saya pernah frust menonggeng angkara Nuffnang setahun yang lepas. Tak percaya? Sila baca post Oh Nuffnang Kusayang. Oh, memang segan! Jadi bila baca entry Nuffnang Cik Epal ni rasa semangat semula nak berdamping dengan Nuffnang.

Dulu dah frust tu saya merajuk, buang semua kenangan tentang nuffnang. Tapi bila fikir-fikir balik, macam tak cerdik bila merajuk dengan 'duit' kan? Bila jenguk Cik Epal tu memang hilanglah rajuk tu tapi selepas setahun semua tu berlalu. Rasa rugi semacam. Sila pasang nuffnang ya, untung sabut timbul dik!

Cik Epal dah dapat beribu-ribu ringgit Malaysia, tapi kita nak dapat 5 sen pun terkial-kial. Cik Epal dah dapat beribu-ribu BE, kita habuk sahaja yang menimbun. Tapi jangan putus asa, berblogging la dengan ikhlas. Kalau ada rezeki tu, adalah. (menyedapkan hati)

P/s: Kalau dari dulu saya rajin dan suka jalan-jalan berpimpin tangan dengan Cik Epal kan bahagia..

19 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger