Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Senarai Pemenang Anugerah Skrin 2010

Posted by Ahsfantasy Ryu Sabtu, Disember 25 28 Buah Fikiran Pengunjung

Semalam semua sibuk tengok anugerah ni kan? Tapi tak sampai separuh jalan tengok, saya dah pun terlena. Pagi ni rasa nak tahu pula siapa yang mengungguli anugerah-anugerah duniawi ni. So, kalau ada sesiapa yang senasib yang sama tak sempat tengok anugerah yang dikatakan berprestij tu, jom kita tengok senarai pemegang anugerah Skrin 2010 !



  • Drama Terbaik - Antara Garisan
  • Pelakon Lelaki Terbaik Drama - Fauzi Nawawi (Sebelum Akhirat)
  • Pelakon Wanita Terbaik Drama - Noorkhiriah (Antara Garisan)
  • Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama - Isma Yusoof (Antara Garisan)
  • Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama - Fadilah Mansor (Sebelum Akhirat)
  • Pengarah Terbaik Drama - Murali Abdullah (Sebelum Akhirat)
  • Drama Rantaian Terbaik - Nur Kasih
  • Drama Komedi Terbaik - Simpang 3
  • Lakon TV Terbaik - Antara Garisan


  • Videografi Terbaik - Datang Bulan
  • Filem Terbaik: Muallaf
  • Pelakon Lelaki Terbaik Filem: Bront Palarae (Belukar)
  • Pelakon Wanita Terbaik Filem: Sharifah Amani (Muallaf)
  • Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem: Aaron Aziz (Evolusi KL Drift 2)
  • Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem: Nor Fazura (Pisau Cukur)
  • Pengarah Terbaik Filem: Yasmin Ahmad (Muallaf)
  • Lakon Layar Terbaik Filem: Syamsul Yusof (Evolusi KL Drift 2)
  • Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik: Epik Suatu Ketika - Laskar Senoi (Astro Prima)
  • Rancangan Bual Bicara Terbaik: Isu Khas Gaza Palestin Kami Bersamamu (RTM)
  • Rancangan Hiburan Terbaik: Anugerah Bintang Popular Berita Harian
  • Rancangan Muzikal Terbaik: Anugerah Juara Lagu ke-24
  • Rancangan Realiti Terbaik: Showdown 2010 (8TV)
  • Laporan Khas/Berita Terbaik: Aduan Rakyat TV3
  • Anugerah Khas Juri: Shaheizy Sam '


  • P/s: Anugerah pelakon paling seksi ada tak? Opppsss...! Geram tengok si cilik tu!

    28 Buah Fikiran Pengunjung:

    Catat Ulasan

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    ...Tulisan Rakan Blogger