Header Ads

  • Latest Posts

    BlogLarian Sahaja Memang Tak Cukup

    Pernah dengar tentang Bloglovin'? Pada saya, sistem ini sangat membantu memperluaskan penyebaran tentang blog kita, menarik pengunjung seterusnya meningkatkan trafik blog seseorang. Ramai antara kita dah cuba BlogLarian kan? Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kepada FareedSairi kerana memperkenalkan sistem tersebut, sememangnya setakat ini sistem tersebut amat relevan.

    Cuba lihat Referring URLs dan Referring Sites blog saya yang tak seberapa dalam gambar tersebut (sila klik pada gambar untuk besarkan paparan), penyumbang trafik melalui Bloglovin' adalah 2 kali ganda melebihi trafik daripada BlogLarian.

    BlogLovin' akan menolong anda untuk menghebahkan post terbaru blog ke wall facebook anda secara automatik. Apabila anda menggunakan application yang disediakan oleh Bloglovin' ni maka tidak perlu bersusah payah untuk copy dan paste URL setiap post anda lagi! Dalam masa kita bercinta dengan BlogLarian, jom kita cuba pula berkasih dengan Bloglovin'!

    P/s: Kalau nak tahu lebih lanjut, sila ke http://www.bloglovin.com/ Nak cuba terus? sila klik > BLOGLOVIN'

    13 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728