Header Ads

  • Latest Posts

    Google > ahsfantasy24


    Untuk perkongsian. saya pun dah lupa dari mana saya pernah baca dahulu. Tapi sementara punyai masa yang tak tahu nak buat apa, saya pun buka lembaran ni. Mula rasa nak tukar Hompage Google Chrome saya ni, saya pun tukarkan perkataan Google kepada ahsfantasy24. Mungkin ramai yang dah tahu, tapi bagi yang baru nampak, jom cuba!


    1. Mula-mula, layari : http://funnylogo.info/create.asp;
    2. Masukkan nama dan style yang sahabat-sahabat mahukan di ruangan yang disediakan;
    3. Tekan butang Create My Search Engine;
    4. Copy URL Home page idaman tu;
    5. Akhir sekali paste URL tersebut di tempat setting home page, save!

    Selamat Mencuba!




    4 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728