Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Lelaki Gatal Sesuai dengan Perempuan Gedik

Posted by Ahsfantasy Ryu Khamis, Disember 30 54 Buah Fikiran Pengunjung

Malam ni nafsu untuk menulis hilang. Kenapa? Sebab saya terlupa yang bank tak beroperasi pada hari sabtu, dan esok pula cuti. Boleh tahan tertekan. Bila dah suntuk macam ni, urusan yang sepatutnya diselesaikan sebelum bertolak ke kota metropolitan Lipis Ahad nanti dah terbantut, kepala ni dah mula pusing.

Baik, saya tamatkan leteran nafsu tu dan tidak berhasrat untuk menulis panjang, hanya mata ni terkadang sakit bila terpaksa menonton aksi yang memualkan tak kira lah daripada perempuan gedik 24 jam ataupun lelaki gatal sepanjang masa ni. Kalau berpada-pada tu boleh nak tahan kan, nampak comel sangat. Tapi kalau dah overdosing? Eh, nak gatal gedik pun agak-agaklah, menyampah nak muntah!"Taklah, suka sangat tengok, sweet sangat-sangat tengok kamu" *Tipu!

saya sekarang berbesar hati nak minta pendapat pelawat; adakah lelaki gatal sememangnya sesuai dengan perempuan gedik, dan kenapa?

54 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger