Header Ads

  • Latest Posts

    Saya Blogger Kelantan


    Tajuk itu yang dituntut oleh terma dan syarat BPM, tapi dalam hati saya, tajuknya adalah, "Ambo Blogger Qlatey" Seorang gadis yang memakai kostum ahsfantasy24 di maya ini dalam proses mendirikan rumahtangga yang masih samar perjalanannya, boleh dihubungi di facebook ahsfantasy24.com dan Skype ahsfantasy24@yahoo.com

    Pencinta tempat tumpah darah dan air mata jajahan Kota Bharu Kelantan ini mengalu-alukan kedatangan lain-lain blogger berkunjung ke tempat tumpah kelahirannya. Soalan BPM terakhir adalah apa yang menarik di tempat saya? Pada mata yang lain saya tidak pasti, namun pada saya yang menarik di sini adalah, saya, kecintaan dan kehidupan saya di sini... Peace! Geng Kelantan jom tinggalkan link di sini.

    P/s: Ayuh sertai segmen ini di http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/

    10 ulasan:

    1. wahh.. samola kite..bezonyo, kawe asal pasir mas..hihihih..

      Jom skodeng :Jom Promosi Blog Uols

      BalasPadam
    2. >> cikpuanhadya:

      hehe.. bereh, nati g psey mas,
      ambo roger2 la deh..hehe~

      BalasPadam
    3. >> Misz Nuriz:

      klate sokmo aman.. >_<

      BalasPadam
    4. saya blogger klate jugok! :)

      jom singgoh blog sayo..
      ado contest menarik..hehe

      http://miejuzsamoza.blogspot.com/2010/12/contest-mija-yang-pertama-insan_27.html

      BalasPadam
    5. >> Nur Syamiza Hadi:

      ok sayae.. nati ambo g.. sak rusing..hehe~

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728