Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Saya Blogger Kelantan

Posted by Ahsfantasy Ryu Isnin, Disember 27 10 Buah Fikiran Pengunjung

Tajuk itu yang dituntut oleh terma dan syarat BPM, tapi dalam hati saya, tajuknya adalah, "Ambo Blogger Qlatey" Seorang gadis yang memakai kostum ahsfantasy24 di maya ini dalam proses mendirikan rumahtangga yang masih samar perjalanannya, boleh dihubungi di facebook ahsfantasy24.com dan Skype ahsfantasy24@yahoo.com

Pencinta tempat tumpah darah dan air mata jajahan Kota Bharu Kelantan ini mengalu-alukan kedatangan lain-lain blogger berkunjung ke tempat tumpah kelahirannya. Soalan BPM terakhir adalah apa yang menarik di tempat saya? Pada mata yang lain saya tidak pasti, namun pada saya yang menarik di sini adalah, saya, kecintaan dan kehidupan saya di sini... Peace! Geng Kelantan jom tinggalkan link di sini.

P/s: Ayuh sertai segmen ini di http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/

10 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger