Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Blog Cikgu Shida Ratu Miming Dari Parit

Posted by Ahsfantasy Ryu Isnin, Januari 24 24 Buah Fikiran Pengunjung

Cik? Teacher? Cikgu? Entah mana satu panggilan yang sesuai, saya tak pasti. Dulu hot, lepas tu suam-suam kuku dan sekarang nampak semakin meriah. Bila blogwalking kat blog Iqakiko, barulah saya dapat tahu yang Cikgu Shida dah ada blog pribadi sejak Disember lalu. Aduh, saya agak ketinggalan! Teringin nak jenguk? Sila klik http://cikshidadariparitmimingartvideos.blogspot.com/.

Saya suka bila Cikgu Shida bercakap tentang keberanian, kebolehan dan keyakinan diri. Saya kagum dengan kebolehan yang ditonjolkan. Namun setiap manusia punyai kurang dan lebihnya yang tersendiri dan terkadang terpalit khilaf yang tak disedari. Sejenak saya singgah, rasanya post ...Seolah-olah Islam Itu Sempit tu agak hot. Entah bila akan reda.

Bukan ingin mengatakan saya baik atau sebagainya kerana saya juga manusia biasa, tapi jika Cikgu Shida dapat memotivasikan orang lain dengan cara yang lebih 'mesra alam', saya amat menghargainya. Saya suka bila video yang kurang enak dipandang itu sudah tidak berleluasa, bukan kerana saya cemburu tapi kerana saya sayang guru.

Setiap orang punyai pandangan yang berbeza bukan? Orang boleh cakap kalau tak suka jangan tengok, tapi saya cuma nak cakap yang saya sayang golongan guru. Saya tak suka orang menghina dan mengherdik golongan guru. Hanya itu.

P/s: Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan.

24 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger