Header Ads

  • Latest Posts

    Cinta, Aku Bangga Dengan Kamu!


    Aku tahu, kamu tidak pernah merancang untuk jatuh cinta, jauh sekali jika kamu mengatur untuk kecewa kerana cinta. Kamu baik dan mulia, itu yang aku tahu. Tapi semalam aku lihat kamu jatuh, tersungkur kerana kerana cinta, mata kamu berkaca, sambil membersihkan lutut, kamu seolah-olah kebingungan...


    Aku tahu, kamu kuat. Sepanjang cinta itu, kamu telah peroleh pelbagai pengalaman dan kamu juga tahu beban kejahilan tentang cinta. Tapi apa yang paling utama, kamu punya alasan baru untuk hidup... Cinta itu membuatkan kamu sedar akan sesuatu; tentang kamu dan apa yang kamu perjuangkan. Tanpa mengira apa habuan cinta itu kepada kamu, kamu tetap sentiasa bersyukur untuknya. Aku bangga dengan kamu!

    P/s: 'Kamu' itu mungkin kalian. Saya sentiasa mendoakan kebahagiaan kalian semua :)

    13 ulasan:

    1. tulis novel ah pas ney k.ayu..
      ayt kemah molep =P

      BalasPadam
    2. cinta itu buta, kalau nak bercinta haruslah pakai tongkat keh, haha

      BalasPadam
    3. thankz ttp cinta kepada Allah cinta plg manis:)

      BalasPadam
    4. dh lame kot x bercinte dgn seorang lelaki..wuwuuuu..xpe, asal hati bahagia sudah^__^

      BalasPadam
    5. Suka entry ini...
      Sangat bermakna =)

      BalasPadam
    6. Wah wah untuk saya?Terharu nya. =)

      Saya sgt bangga dengan kamu dan diri sendiri..leh Tak

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728