Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Kawan, Tanpa Setia Kamu Takkan Bahagia!

Posted by Ahsfantasy Ryu Isnin, Mac 14 18 Buah Fikiran Pengunjung
Kawan, kamu jangan curang. Sebab bila kamu curang, aku rasa macam nak lempang kamu laju-laju. Kalau kamu setia, aku akan sayang kamu ketat-ketat! Kenapa? Sebab aku pernah rasa saat orang yang aku percaya dan orang yang aku sayang, curang tika hati aku sarat dengan cinta tanpa setitikpun air mata. Kamu tahu? Perit! Sedetik dua mungkin kamu akan bahagia meski kecurangan kamu nyata tapi tolong faham, tanpa setia kamu takkan bahagia!

P/s: Perempuan memang suka menyembunyi rasa, tapi kat sini aku suka menyata dalam pusingan kata!

18 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger