Header Ads

  • Latest Posts

    Kawan, Tanpa Setia Kamu Takkan Bahagia!

    Kawan, kamu jangan curang. Sebab bila kamu curang, aku rasa macam nak lempang kamu laju-laju. Kalau kamu setia, aku akan sayang kamu ketat-ketat! Kenapa? Sebab aku pernah rasa saat orang yang aku percaya dan orang yang aku sayang, curang tika hati aku sarat dengan cinta tanpa setitikpun air mata. Kamu tahu? Perit! Sedetik dua mungkin kamu akan bahagia meski kecurangan kamu nyata tapi tolong faham, tanpa setia kamu takkan bahagia!

    P/s: Perempuan memang suka menyembunyi rasa, tapi kat sini aku suka menyata dalam pusingan kata!

    18 ulasan:

    1. stuju sangat.. kesetiaanlah yang mengikat satu ikatan percintaan agar berkekalan..

      BalasPadam
    2. P.E.R.I.T memang itu yang aku rasa bila kecurangan itu terjadi... tak suka.

      BalasPadam
    3. >> Biey:

      huk3~ tolong setia,
      setia yg mngajar kte bahagia :(

      BalasPadam
    4. >> amalina wahida:

      sy pn xsuke syg,
      tp apekn dya bila kte yg dtkdrkan
      utk mnjd mngsa..huk3~

      BalasPadam
    5. kita ade masalah yang same.kawan saya pon suka curang.tapi da kawan.nak mara pon die bukan dengar pon.

      BalasPadam
    6. >> storyfromme:

      huhu.. die sme cam kte..
      kte mnusia sme je sis..
      susa nk sdar klw xdtimpakan bala~
      :(

      BalasPadam
    7. setuju!!!adakah kesetian itu akan berkekalan

      BalasPadam
    8. >> merahitujambu:

      huhuhuu tu brgantung pada
      pemeluk setia..

      BalasPadam
    9. assalamualaikum awak..jgn risau,,alief akan jadi kawan awk tika awk sedih,gembira..walaupun kita cuma sahabat di alam maya..huhu..btw,alief nak ucapkan terima kasih sbb awk sudi dtg baca dan komen blog alief(muncung manis) kelmarin..thanx taw..selalu2 la tgok dashboard..tengok la entry trbaru alief kat dashboard k..huhu..thanx..be my friend n keep in touch..huhu..thanx again

      BalasPadam
    10. bahagia dan setia seiring dan sejalan..


      entry baru http://shanasituaku.blogspot.com/2011/03/manusia-tak-lepas-dari-kesilapan.html

      BalasPadam
    11. >> aLieF si Muncung ManiS:

      yew si manis.. nape kte lmbt jmpe ea?
      hehe thanks gak sbb dtg knjng blas:)

      BalasPadam
    12. Ada pula kawan yang suka makan kawan ..

      BalasPadam
    13. huhu.. memang perit! susah nak lupakan, susah nak handle... T_T
      ----------------------------------
      Upsssss ! ---> Tolonglah Percaya . . . [ merayu nih ]

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728