Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Makwe Baru Bekas Kekasih Aku Baca Blog Aku!

Posted by Ahsfantasy Ryu Rabu, April 20 35 Buah Fikiran Pengunjung
Hey! Bajet ada kekasih? Kalau betul pun, jangan terlalu menunjuk boleh tak? Tergedik sana tergedik sini, nanti bila dah putus, nah kau bergedik tepi longkang!

Tajuk macam bangga semacam? Tidak, cuma saya ingin menghargai. Memang saya buat blog ni untuk mengatur apa yang melintasi ruang minda, untuk bacaan saya sendiri dan sesiapa sahaja yang berkeinginan untuk baca. Kalau tak nak orang lain baca, lebih baik saya taip dan simpan ketat-ketat dalam My Document saja, lebih senang bukan? Terima kasih sebab kamu telah menyumbang kepada peningkatan UV saya.

Barang lepas usah dikenang.

Sudah-sudahlah memusuhi saya. Awak sangat cantik bila senyum! Jangan masam sangat, nanti Kak Limah pun nangis tengok. Dan tak payah nak jeling-jeling sangat, bimbang nanti juling. Tenang-tenang, jangan anggap orang lain macam kamu, kakak,

P/s: Kalau kita jenis yang pelahap, jangan anggap orang lain pun macam tu.

35 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger