Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Jangan Tertipu Dengan Sandiwara Manusia yang Busuk!

Posted by Ahsfantasy Ryu Khamis, Mei 12 16 Buah Fikiran Pengunjung
Kamu tahu tentang sesuatu? Aku mudah untuk menerima jika limau yang ingin aku beli itu sudah aku agak tidak elok rasanya jika dibaca dari segi luarannya. Maksud aku mungkin warna kulit, bentuk, dan keanjalannya sudah memberitahu aku bahawa limau itu masam ataupun tawar. Ya, aku mudah untuk terima jika setelah aku membelinya, ternyata limau itu tidak manis. 

Tapi bila elok rupanya, baik keadaannya, dan aku senang hati membeli dengan harapan rasanya seenak luarannya… aku mulai sukar untuk menerima jika ia sebenarnya hanya elok daripada segi luaran. Penuh penipuan dan pembohongan. Dan mata-mata yang melihat hanya tertipu semata-mata kerana luaran yang indah. Tapi hakikatnya...? Masam! Tawar! Pahit!

P/s : Kau punya mata hati, lihatlah dari hati!

16 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger