Header Ads

  • Latest Posts

    Jangan Perasan Lebih Boleh Tak?

    Hidup single memang macam ni mungkin. Kita duk berangan, pastu ade yang duk perasan. Penat dan menyampah kalau kita duk syok tulis entry untuk jejaka idaman hati kita, pastu ada orang perasan kita tulis entry untuk dia. Aiseh, masalah mental? Meluat, sumpah malas nak layan.
    Serabut terima SMS, "entry rindu untuk saya?". "entry tu untuk saya?". "entry ni untuk saya?". "Hey bro, kau jangan perasan lebih boleh tak? Kau siapa yang aku nak gedik nak tulis pasal kau?", Maaf, bila saya terlalu meluat, memang saya macam ni.

    Kalau semua penulis tu tulis tentang kehidupan dia, muflis la penulis-penulis novel. Sama la macam saya, kadang-kadang saya tulis tentang perasaan saya, perasaan kawan saya, perasaan jiran saya... Ah, banyak lagi la! Haha.. So, jangan nak perasan, budget lebih okay.

    P/s: Kalau kene timpa dek balak, boleh juga cari kren tolong angkat. Tapi kalau dah ditimpa perasaan yang melampau nei, angkat campak ke laut la, duk kat darat pun buat menyusahkan je. *^_^*

    19 ulasan:

    1. aiyaaa! malu jer kalau perasan. btway lme tak komen kat blog ash. haha. zara dah tukar link n nama blog.. ^_^

      BalasPadam
    2. >> Miecyber:

      hehe.. alhamdulillah..
      lame xjmpe abg2 blogger :)

      BalasPadam
    3. >> Cik Zara:

      ehe.. thanks zara cz sudi dtg ag..
      huhu tu la, kte lame da xbloging~
      rindu!

      BalasPadam
    4. betol2...stuju ngat ngan entry ni...

      BalasPadam
    5. sebenarnya kalau nak tunggu orang lain puji lambat..so angkat bakul masuk sendiri..memang manusia suka di puji..

      BalasPadam
    6. kena perasan selalu baru ada peluang ha3.

      BalasPadam
    7. susah nak kawal untuk tidak perasan.

      BalasPadam
    8. HAHAHAHAAH....ASSSSHHHHHHHHH..

      kompem kalau dia baca nih.. dia berlari terus terjun laut...

      BalasPadam
    9. payah nak mengadap budak kuat perasan ni.. sebab perasaan org ni kite ne ley nk controlkan hehe

      BalasPadam
    10. susah la orang kuat perasan ne ka...

      semua dia egt kata dekat dia...sbb ila pun alami siyuasi cmne...xleh tulis apa lgsg..kena jaga hati..hahha

      BalasPadam
    11. ish3. pe lagi ayu sound jek la die yang perasan tuuu . hehehehe ;)

      BalasPadam
    12. > ~cik atin~:

      ehhe.. thanks syg~
      ^^,

      BalasPadam
    13. >> abadi romeo:

      hmm tu la bang, ntah cmane la
      ley dpat pnyakit cam tu, so rimas
      haha~

      BalasPadam
    14. >> Admin Blog PAS Bera:

      xsalah klw mncari peluang,
      tp jgn smp mnyshkan org len, hehe~

      BalasPadam
    15. >> hestyrezyuda:

      hehe, die mmg jenis kelaut org ny kak,
      slalu xkne gaya, hehe~

      BalasPadam
    16. >> al-mankaraqi:

      huhu, tp tu yg utama kne jaga,
      jgn sbb sbuk ngn mnde len, yg tu
      terabai.

      ;)

      BalasPadam
    17. >> HonEyBuNNy:

      krang ksh syg kot..
      ngat org nk ambik kesahklw
      die duk wt semak gtu, huhu~

      BalasPadam
    18. >> BENA:

      da pnat sound da bena..
      bsembur2 da air liur ^^,

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728