Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Jangan Perasan Lebih Boleh Tak?

Posted by Ahsfantasy Ryu Rabu, Jun 1 19 Buah Fikiran Pengunjung
Hidup single memang macam ni mungkin. Kita duk berangan, pastu ade yang duk perasan. Penat dan menyampah kalau kita duk syok tulis entry untuk jejaka idaman hati kita, pastu ada orang perasan kita tulis entry untuk dia. Aiseh, masalah mental? Meluat, sumpah malas nak layan.
Serabut terima SMS, "entry rindu untuk saya?". "entry tu untuk saya?". "entry ni untuk saya?". "Hey bro, kau jangan perasan lebih boleh tak? Kau siapa yang aku nak gedik nak tulis pasal kau?", Maaf, bila saya terlalu meluat, memang saya macam ni.

Kalau semua penulis tu tulis tentang kehidupan dia, muflis la penulis-penulis novel. Sama la macam saya, kadang-kadang saya tulis tentang perasaan saya, perasaan kawan saya, perasaan jiran saya... Ah, banyak lagi la! Haha.. So, jangan nak perasan, budget lebih okay.

P/s: Kalau kene timpa dek balak, boleh juga cari kren tolong angkat. Tapi kalau dah ditimpa perasaan yang melampau nei, angkat campak ke laut la, duk kat darat pun buat menyusahkan je. *^_^*

19 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger