Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Meski Hanya Lintasan Bayangan yang Sedikit!

Posted by Ahsfantasy Ryu Sabtu, Ogos 6 25 Buah Fikiran Pengunjung
Semoga tangisan ini adalah untuk yang terakhir kalinya. Tangisan yang akan mencampakkan segala rasa yang aku peluk selama ini jauh-jauh. Aku tak daya nak tanggung rasa yang selalu dimusuhi. Wasangka terhadap sekeping hati yang langsung tidak kau ketahui, dan terusan kau ragu. Sewenangnya kamu terus mengungkit, aku biarkan. Namun kini biarkan aku bangkit, aku tidak ingin apapun dari kamu untuk detik ini, meski hanya lintasan bayangan yang sedikit!


P/s : Maafkan aku untuk segalanya.

25 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger