Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Untuk Sayang yang Tak Mampu Aku Yakinkan

Posted by Ahsfantasy Ryu Isnin, September 26 11 Buah Fikiran Pengunjung

Aku sayang kau, untuk setiap detik bermula saat kau kata kau sayang aku. Aku sayang kau, lebih daripada sekatan ruang dan waktu. Jarak memisah sedetikpun tak mengganggu. Terkadang jauh, tetap aku sayang. Tapi aku lemah... Aku lemah untuk buat kau faham macam mana aku sayang kau. Aku tak cukup kuat... Aku tak cukup kuat untuk buat kau yakin yang aku benar-benar sayang kau. Maafkan aku untuk setiap babak yang buat kau terluka. Aku juga sakit untuk sayang yang tak mampu aku yakinkan, untuk sayang yang aku tak mampu tafsirkan, juga untuk sayang yang tak mampu aku mengertikan. Aku mohon, maafkan aku.


P/s: Katakan apa yang kamu maksudkan dengan "aku sayang kau"? Katakan!

11 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger