Header Ads

  • Latest Posts

    Untuk Sayang yang Tak Mampu Aku Yakinkan


    Aku sayang kau, untuk setiap detik bermula saat kau kata kau sayang aku. Aku sayang kau, lebih daripada sekatan ruang dan waktu. Jarak memisah sedetikpun tak mengganggu. Terkadang jauh, tetap aku sayang. Tapi aku lemah... Aku lemah untuk buat kau faham macam mana aku sayang kau. Aku tak cukup kuat... Aku tak cukup kuat untuk buat kau yakin yang aku benar-benar sayang kau. Maafkan aku untuk setiap babak yang buat kau terluka. Aku juga sakit untuk sayang yang tak mampu aku yakinkan, untuk sayang yang aku tak mampu tafsirkan, juga untuk sayang yang tak mampu aku mengertikan. Aku mohon, maafkan aku.


    P/s: Katakan apa yang kamu maksudkan dengan "aku sayang kau"? Katakan!

    11 ulasan:

    1. sayang ta perlu cuma ucapan...
      tapi cubelah dari segi perbuatan...
      ^_^ good luck okay

      BalasPadam
    2. sayang ituu kaseh sayang...
      erm, hard tu describe..
      sayang pada Allah lebih hebat dari segala sayang di dunia ni..
      kekal dgn Kasih sygNya..
      Allahuakbar..

      kak syg ayu juga.. ingat tu.. :)

      BalasPadam
    3. Hehe..
      thanks akak, syg AKAK!
      Syg DIA tiada tandingan :)

      BalasPadam
    4. macam iras2 lirik lagu aisheteru jah

      BalasPadam
    5. sabar..syg itu,,subjektif,org tu myb xdpt nk nilai ngn jujur ksih syg yg dh dberikan..

      BalasPadam
    6. Sebut pasal sayang menyayang ni...

      Teringat lagu Sayang Menyayang dendangan Siti Sarah dan Jamal Abdillah... ;)

      BalasPadam
    7. untung lah orang yang di sayang tu kerana masih ada yang sayang

      BalasPadam
    8. sayang menyayang ;)


      skg betol2 blur tentang sayang
      hmmmm

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728