Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Di Ambang Tahun Baru 2012 | Selamat Tinggal 2011

Posted by Ahsfantasy Ryu Sabtu, Disember 31 38 Buah Fikiran Pengunjung
2012. Rasa macam berdebar. Menginjak tahun terakhir saya bertapa di IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan; tahun terakhir saya bergelar pelajar sarjana muda; insyaallah. Masuk tahun keempat saya mengenali apa itu blogger dan blogspot. Mohon ampun dan maaf untuk semua gaya dan kata yang menginggung perasaan teman-teman. Ayuh melangkah ke 2012 dengan roh yang baru; yang sentiasa ada kejiwaan kepadaNya. 

Saya segan dengan diri sendiri. Sentiasa meletakkan azam, bersemangat pada mulanya, lupa pada pertengahannya dan pada akhirnya tiada apa-apa. Ramai perempuan memang termasuk dalam golongan boros, tambah-tambah lagi bila berhadapan dengan apa yang digemarinya. Azam saya pada tahun-tahun yang sebelumnya; tak mahu lagi boros. Tapi ternyata hingga kini realitinya saya memang seorang yang boros. *Kecewa untuk itu.

P/s: Mohon ampun dan maaf untuk semua khilaf yang ada. Selamat tahun baru, semoga esok lebih indah memberi lebih pengajaran buat kita semua untuk menjadi insan yang lebih baik.

38 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger