Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Jom Sertai 'Bloglist' ahsfantasy24 2012!

Posted by Ahsfantasy Ryu Jumaat, Disember 2 77 Buah Fikiran Pengunjung
Bersawang sudah bloglist ahsfantasy24.com. Rasanya sekarang saya memerlukan URL blog rakan-rakan untuk dimuatkan dalam bloglist tersebut. Jom sertai! Mudah sahaja.
  • Buatlah entry tentang apa pun, cuma letakkan gambar dalam post ni ke dalam entry tersebut beserta pautan ke entry ni.
  • Tak perlu tag sesiapa. Tapi kalau tag juga, saya nak ucapkan berbanyak terima kasih, saya menghargainya.
  • Akhir sekali tinggalkan link entry anda di ruangan komen post ni.
Masa cuti ni memang adalah ruang untuk blogwalking. Memang bahagia. Tapi sehari dua ni saya mungkin sibuk dengan janji temu. Kawan-kawan tu penting, bukan? Eh, saya tinggalkan kalian dengan undangan menyertai bloglist ni. Okay? Peace!

P/s: I Love You.

77 Buah Fikiran Pengunjung:

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

...Tulisan Rakan Blogger