Header Ads

  • Latest Posts

    Jom Isi Borang Penempatan Guru IPG Secara 'Online' !

    Lama orang duk sembang tentang posting/penempatan, tapi hari ni baru dapat maklumat yang jelas mengenainya. Berdebar-debar, macam serba tak kena. Memang bila kita diberi pilihan ni, rasa macam takut-takut nak memilih, walhal apa yang kita pilih tu tak semestinya kita dapat.

    Mak abah tu yang utama bagi saya, 'ya' atau 'boleh' kata mereka, itulah kekuatan saya. Semoga ditempatkan di kawasan yang baik-baik untuk saya walau bukan yang terbaik dalam kalangan semuanya. Harap-harap saya mampu bawa diri.
    1. Kad pengenalan;
    2. Surat beranak;
    3. Sijil Pelajaran Malaysia (SPM);
    4. Sijil tertinggi kokurikulum;
    5. Sijil nikah;
    Semak semula salunan dokumen yang di perlukan. Alahai, jom isi di http://219.92.7.18/penempatan/index.php sekarang, jangan banyak sembang! Kencang tak kencang, penentunya Januari nanti. Tak perlu nak perasan hot bila ada kabel ya sayang, nanti orang menyampah. Rezeki ada di mana-mana. Kalau adapun sedih nanti, semuanya akan berakhir juga.
    P/s: Saya cuba merancang yang terbaik, namun perancanganNya adalah sebaik-baik aturan.

    13 ulasan:

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728