Header Ads

  • Latest Posts

    20 Hari Bulan Yang Selalu Aku Lupa

    20 hari bulan yang selalu aku lupa; hari lahir dia, hari dia mula-mula singgah di dunia. Hari yang saban tahun dia akan selalu mula bicara dengan lagak yang biasa, kalau-kalau dia berhasil sedarkan aku bahawa hari itu hari istimewa. Dia cuba. Saat aku sedar, yang pertama aku rasa, cuma kecewa. Kecewa dengan diri yang selalu lupa. Jangan bimbang untuk ulang tahun yang ke seterusnya kerna aku sudah mula paku angka itu di kepala. 20.

    P/s: Mohon dijauhkan sup semut. Itu penyumbang lupa.
    Kredit Gambar: whatshername13

    16 ulasan:

    1. Terlupa tarikh tu kadang2 bakal mengundang suasana yg tak best.. hehehhe

      BalasPadam
    2. kira dah lepas la ek..20hb...happy birthday bt si dia..
      comel la kek tue..kl dpt syg nak makan :)

      BalasPadam
    3. @CIK TOM Sudah lepas, pertengahan masa untuk yang seterusnya :)

      BalasPadam
    4. kek mengiurkan. hihi

      lupa besday org mmg tak best.

      BalasPadam
    5. tarikh penting kah???

      eh sya dah tag awak :)
      http://akupencintahlovate.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

      BalasPadam
    6. @inche hlovate Okay dear, sebelum jam 11 nanti siap :D

      BalasPadam
    7. Nak buat camna kalau dah lupa kan..pasang alarm kat HP la..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728