Header Ads

  • Latest Posts

    Aku Maafkan Kamu Tak Perlu Kita Bertemu Cukup Kau Tahu

    Bila hubungi dia pun bukan lagi dia di talian, kau boleh sambung fikir lagi sejuta kali untuk jernihkan suasana. Begitu biasa dia tega lihat kau terluka. Dan aku lebih selesa kalau lihat kau terus berdiam sahaja. Baiki remuk yang dia binasa, kau tak cukup masa untuk bersua walau sekelumit cuma. Yang kau kejar cuma binasa.

    P/s: Aku maafkan kamu, tak perlu kita bertemu cukup kau tahu yang aku maafkan kamu.

    9 ulasan:

    1. First time dengar lagu nie ^_^ Best...

      BalasPadam
    2. biarlah mase yg menjernihkan suasana.. tapi ketahuilah. kemaafan itu telah lame aku kirimkan..

      BalasPadam
    3. setuju .. maafkan jer.. atleast hati kita lega..

      BalasPadam
    4. @Aisy Nasiha
      yang buat hati kita tak selesa ^^,

      @Dunia Wilma
      Nak masuk final AJL dah pun dear :)

      @Nyue
      kata yang ada jiwa ;p

      BalasPadam
    5. ya maafkan aku kalo ade salah biarpon xpenah bertemu

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728